fredag 12 april 2013

Läger!!

Jag har nu varit på ett läger nyligen och ska på ett läger nu i helgen. Att vara på läger framförallt kristna läger är helt underbart. Att få träffa andra människor som har samma tro som dig är obetalbart och att få umgås med Gud och lära sig mer om honom i undervisning gör allt bättre. Känslan när man lovsjunger Gud med 80 andra är en enormt mäktig känsla som man bara vill uppleva om och om igen. Gud vill att vi ska lovsjunga honom och prisa hans namn.

                                  Ps 30:13

"Därför skall jag sjunga ditt lov
och aldrig tystna.
Herre, min Gud, jag skall alltid prisa dig."
                                             





-Maja

1 kommentar:

  1. Jag vill med på läger... Det var så länge sen, men ack så roliga de brukar vara.

    Glad att du just har upplevt det! :)

    SvaraRadera