måndag 2 september 2013

Sänd mig!

Min bön väldigt länge har varit sänd mig dit du vill att jag ska vara, 
men jag har alltid känt det som att jag inte fått bönesvar, förens för ett par månader sedan. 
Jag har nu märkt att Gud satte mig på den skolan jag går på av en anledning. 
Jag hade egentligen tänkt gå natur, min bild av estetiska linjen var inte speciellt positiv, 
men Gud ändrade mitt hjärta och jag går nu estetiska linjen på en underbar skola med en underbar klass, 
och jag känner att det är hit som Gud har sänt mig för att sprida Guds kärlek vidare. 

"Och jag hörde Herrens röst. Han sade: Vem skall jag sända, vem vill vara vår budbärare? 
Jag svarade: Jag, sänd mig! "

Att låta Gud bestämma över ens framtid, är att försäkra sig om att få den bästa framtiden.
Även om det kan vara jobbigt under tiden, så när man tittar tillbaka 
så känner man att det var det bästa för ens liv.  
För han älskar oss mer än någon annan människa gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar